سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
هدی سادات موسوی، فرزند حجت الاسلام سید عباس موسوی

حوزه/فرزند دبیرکل اسبق حزب الله لبنان گفت: : نشانه قهرمانی و رشد امروز ما این است که دشمن با درماندگی به همه جا می زنند و به هر اقدامی دست می زنند تا جنایات خود را توجیه کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، هدی سادات موسوی، فرزند حجت الاسلام سید عباس موسوی، دبیرکل سابق حزب الله لبنان در همایش «حزب الله زنده است» که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: همه در یک مسیر و یک جبهه واحد قرار داریم و همه در کنار یکدیگر هستیم.

خانم موسوی افزود: ما لبنانی ها هزینه های فراوانی در قبال راه قدس پرداخت کردیم؛ از دست دادن خانه ها، خانواده ها، فشار روحی، فقر… اما چون همه اینها در راه خداست، تحمل آن برای ما آسان است.

وی با بیان اینکه آرزوی ما آزادی فلسطین و غزه است، گفت: اینجا کربلای دوم است و چون کربلای دوم است برای ما آسان است. عملیات های قهرمانانه متعددی که در این ایام در لبنان و منطقه اتفاق افتاد افتخار ماست و از همه مهمتر عملیات قهرمانانه ای است که منجر به کشته شدن ۵۰ اسرائیلی شد.

خانم موسوی تصریح کرد: نشانه قهرمانی و رشد امروز ما این است که دشمن با درماندگی به همه جا می زنند و به هر اقدامی دست می زنند تا جنایات خود را توجیه کنند.

وی افزود: سید حسن نصرالله همچون خادمی بود همانند کاری که حضرت ابوالفضل (ع) در قبال امام حسین (ع) انجام می داد. سید هاشم صفی الدین پس از شهادت سیدحسن نصرالله عمق اخلاص و دلدادگی خود را به دبیرکل حزب الله نشان داد. شهید صفی الدین می گفت: «شهید سید حسن نصرالله روحی بود که در وجود من دمیده شده بود و کاش من قبل از سید حسن نصرالله شهید شده بودم و فراموش می شدم اما سید را از دست نمی دادیم».

وی گفت: ما در این مسیر سخت عزیزانی را از دست دادیم و این مسیر به قدری برای ما ارزش دارد که از کربلا و حضرت زینب (س) آموختیم که «ما رایت الا جمیلا». ما اکنون در یک آزمون بزرگ قرار داریم و فقط خالصان و برگزیدگان از این آزمون به خوبی خارج می شوند و این همه مقدمه ای برای ظهور ولی عصر (عج) است. این دنیا محل مصیبت و بلاست، مهم این است که چگونه با این مصائب مواجه شویم و ما مسئولیت بزرگی در قبال مصیبت هایی داریم که به ما وارد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha